Завантаження...

Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс

Умови надання гарантії:

1. Гарантійний ремонт обладнання проводиться за умови пред’явлення клієнтом повністю заповненого гарантійного талона.

2. Доставка обладнання, яке підлягає гарантійному ремонту, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно чи за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах.

3. Гарантійні зобов’язання не поширюються на матеріали та деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації.

Умови переривання гарантійних зобов’язань:

1. Невідповідність серійного номера висунутого на гарантійне обслуговування обладнання з серійним номером, вказаним у інформаційному та/або інших письмових угодах(гарантійному талоні).

2. Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації.

3. Виявлені в процесі ремонту невідповідності Правил та умов експлуатації, що пред’являються до обладнання даного типу.

4. Пошкодження контрольних етикеток і пломб(якщо такі є).

5. Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного не обумовлена ​​в технічній документації та Інструкції по експлуатації.

6. Відмова обладнання, викликана впливом факторів непереборної сили та/або діями третіх осіб.

7. Установка та запуск обладнання несертифікованим персоналом, у випадках, коли участь при установці і запуску кваліфікованого персоналу прямо обумовлено в технічній документації або інших письмових угодах.

8. Товар підлягає поверненню тільки у 14 денний термін з моменту його отримання.