г. Київ, вул. Соломенська, 3 оф. 019
Увійти
Логин
Пароль
Войти как пользователь
Зарегистрироваться
После регистрации на сайте вам будет доступно отслеживание состояния заказов, личный кабинет и другие новые возможности
Замовити дзвінок
Логин
Пароль
Войти как пользователь
Зарегистрироваться
После регистрации на сайте вам будет доступно отслеживание состояния заказов, личный кабинет и другие новые возможности

Питання-відповідь

Чи можна налаштувати частоти глушилки на вимогу клієнта?
Так звичайно. Ми налаштовуємо частоти згідно з Вашими вимогами. Налаштування глушилки може тривати до 2-х тижнів.
Чи можливий обмін чи повернення товару?

Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживача. 

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: 

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; 
  • збережено всі ярлики та заводське маркування. 
Тобто Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром;

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені. 
Чи можливий самовивіз?
Так, Ви можете забрати своє замовлення у нашому магазині у м. Київ. Попередньо потрібно зателефонувати з менеджером і домовитися про дату часу візиту.
Як швидко Ви відправляєте?
Якщо замовлення оформлено до 12:00 – відправлення цього ж дня. Замовлення оформлені після 12:00 відправляємо наступного дня. Замовлення оформлені у суботу чи неділю, відправляємо у понеділок.
Яка вартість доставки?
Доставка здійснюється Новою Поштою. Всі витрати, пов'язані з доставкою, наша компанія бере на себе.
Які є способи оплати?
— Грошовий переказ на банківську картку; — Оплата післяплатою при отриманні на відділенні Нової пошти;
— Оплата готівкою під час самовивезення з нашого магазину.
— Безготівковий розрахунок.
Чи є гарантія на ваш товар?
Так, гарантія товару діє 1 рік із моменту купівлі. Якщо в період гарантійного терміну сталася поломка, просимо зв'язатися з нами за телефоном, вказаним у контактах. Ми попросимо надіслати нам виріб назад для перевірки його на гарантійний випадок.