У зв’язку з розвитком, шукаємо у команду Офіс-менеджера.
Сфера фідповідальності:
- Забезпечення порядку в офісі, координація адміністративних процесів;
- Привітання гостей компанії, організація їх прийому та супроводу;
- Контроль наявності канцелярських та господарських товарів, замовлення необхідних матеріалів та послуг (чай, кава, вода, фрукти, канцелярія);
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (листування, договори, звіти);
- Забезпечення належного зберігання та обліку документів, ведення архіву;
- Організація внутрішніх і зовнішніх зустрічей, переговорів, конференцій;
- Підготовка приміщень для проведення заходів, забезпечення учасників усім необхідним;
- Допомога директору у вирішенні адміністративних питань (бронювання квитків, підготовка документів для відкриття віз);
- Координація комунікацій між відділами.
Наш кандидат:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
- Відмінні організаційні та комунікативні навички;
- Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Word);
- Вміння працювати з великим обсягом інформації, відповідальність, уважність до деталей;
- Вміння самостійно приймати рішення та організовувати свій робочий час;
- Знання англійської мови — на середньому рівні або вище (бажано).
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування та конкурентоспроможну заробітну плату;
- Соціальні гарантії відповідно до законодавства (оплачувані відпустки, лікарняні тощо);
- Класний колектив та комфортні умови праці;
- Можливості для професійного розвитку та кар’єрного зростання;
- Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00.
Створюємо історію протидронових засобів з України! Доєднуйся до команди- надсилай резюме!